Mes naudojame slapukus (angl. cookies), kad pagerintume jūsų patirtį, susijusią su lankymusi mūsų svetainėje.

Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Su slapukų politika galite susipažinti čia: Slapukų naudojimo politika

SutinkuUždaryti
0

Jūsų krepšelis yra tuščias

Skambinkite +370 52400039

El.paštas
Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų

Autorius  : Giedrius Drukteinis
Leidimo metai  : 2015
Puslapių skaičius: 352
ISBN: 9786094441622
Leidėjas: Sofoklis
Viršelio tipas: kietas
Matmenys: 14.5x21.5
Kaina: 8,99 € 9,98 € Sutaupote: 10%
Aprašymas
Naujoji Giedriaus Drukteinio knyga „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ apie tai, ką vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai. Prekių ženklai dažnai nulemia sprendimą rinktis vieną ar kitą gaminį. Jie parodo, kuo jūs tikite, pabrėžia jūsų polinkį į naujoves, estetinį lygį ir individualumą. Taigi prekių ženklai yra ir jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. Bet ką gi vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai? Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo, už tolimiausios žvaigždės visada rasi žmogų. Ir tų žmonių istorijos tokios spalvingos, dinamiškos ir pamokančios, kad gali jas skaityti kaip nuotykinį romaną. Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos konsultantas, televizijos laidos „Yra kaip yra“ nuolatinis ekspertas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV antena“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės elegancija.eu įkūrėjas.
Pirkėjų atsiliepimai
Pirkėjų atsiliepimai:

Ši prekė dar neturi atsiliepimų.
Prieš rašydami atsiliepimą turite prisijungti.

Prisijungti

Neseniai žiūrėjote

Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų
8,99 € 9,98 € Sutaupote: 10%
Rezultatai 1 iš 1 Rodyti daugiau