Mes naudojame slapukus (angl. cookies), kad pagerintume jūsų patirtį, susijusią su lankymusi mūsų svetainėje.

Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Su slapukų politika galite susipažinti čia: Slapukų naudojimo politika

SutinkuUždaryti
0

Jūsų krepšelis yra tuščias

Skambinkite +370 52400039

El.paštas
Reklama: tarp klasikos ir modernumo

Autorius  : Almas Rupšlaukis, Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas
Leidimo metai  : 2019
Puslapių skaičius: 368
ISBN: 9786099596075
Leidėjas: Super namai
Viršelio tipas: kietas
Matmenys: 24x17
Vieneto kaina (vnt.): 20,49 € 24,99 € Sutaupote: 18%
Aprašymas

Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas, kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...


Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį.


Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.


APIE KNYGOS AUTORIUS

Almas Rupšlaukis

Kauno technologijos universiteto vadybos mokslų magistras, Lietuvos aukštosiose mokyklose dėstė vadybos ir rinkodaros dalykus. Yra mokslinių straipsnių ir metodinių priemonių autorius. Praktinė veikla susijusi su prekių ženklų rinkodara ir pardavimais.

Bronislovas Čereška

Vilniaus universiteto docentas, vienas iš reklamos teorijos pradininkų Lietuvoje. Ilgametis VU Prekybos ekonomikos katedros vedėjas, dekanas. Mokomosios knygos „Reklama: teorija ir praktika“ ir daugiau nei 40 mokslinių straipsnių autorius, prisidėjęs prie reklamos programų rengimo aukštosioms mokykloms.

Darius Jokubauskas

Knygos „Reklama: teorija ir praktika“ bendraautoris, jauniausias visų laikų mokomosios knygos autorius („Reklama ir jos poveikis vartotojui“, oficialus Lietuvos rekordas), kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime... Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas,PRATARMĖTuri daugiau nei 20 metų darbo patirtį rinkodaros ir reklamos srityse, žiniasklaidos ir leidybos kompanijos „Super namai“ įkūrėjas, jauniausias visų laikų mokomosios knygos autorius („Reklama ir jos poveikis vartotojui“, oficialus Lietuvos rekordas).

Pirkėjų atsiliepimai
Pirkėjų atsiliepimai:

Ši prekė dar neturi atsiliepimų.
Prieš rašydami atsiliepimą turite prisijungti.

Prisijungti

Neseniai žiūrėjote

Reklama: tarp klasikos ir modernumo
20,49 € 24,99 € Sutaupote: 18%
Rezultatai 1 iš 1 Rodyti daugiau