Mes naudojame slapukus (angl. cookies), kad pagerintume jūsų patirtį, susijusią su lankymusi mūsų svetainėje.

Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Su slapukų politika galite susipažinti čia: Slapukų naudojimo politika

SutinkuUždaryti
0

Jūsų krepšelis yra tuščias

Skambinkite +370 52400039

El.paštas
Užkrečiama. Kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs

Autorius  : Jonah Berger
Leidimo metai  : 2016
Puslapių skaičius: 296
ISBN: 9785415024414
Leidėjas: Vaga
Viršelio tipas: kietas
Matmenys: 15x21
Kaina: 14,30 € 15,89 € Sutaupote: 10%
Aprašymas

Manote, kad paslaptis slypi reklamoje? Bet ar tikrai? Iš tiesų, žmonės dažniausiai nepaiso reklamų – jie klausosi, ką kalba kiti. Tačiau kodėl apie vienus produktus ir idėjas kalbama daugiau nei apie kitus? Kodėl kai kurios istorijos ir gandai ima sklisti lyg virusas? Rinkodaros profesorius Jonah Bergeris (JAV, Pensilvanija) ištisą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui. Knygoje autorius pristato šešis pamatinius principus – Žingsnius, – kurie lemia, kad įvairios idėjos ir daiktai taps užkrečiami. Kad ir kas būtumėte: didelės bendrovės vadybininkas ar mažutės įmonės savininkas, politikas, kandidatuojantis į parlamentą, ar sveikatos priežiūros darbuotojas, ši knyga pamokys, kaip idėjas ir produktus išgarsinti.

Pirkėjų atsiliepimai
Pirkėjų atsiliepimai:

Ši prekė dar neturi atsiliepimų.
Prieš rašydami atsiliepimą turite prisijungti.

Prisijungti

Neseniai žiūrėjote

Rezultatai 1 iš 1 Rodyti daugiau