Pikantiškas itališkos daržovienės pudingas iš „Supermaistas kūdikiams ir vaikams“ patiks ir patiems mažiausiems

Naujienos vizualas

Leidykla „Briedis“ išleido gausiai iliustruotą „The Australian Women’s Weekly“ virtuvės šefų komandos išleistą knygą „Supermaistas kūdikiams ir vaikams“. Ji skirta tėveliams, seneliams ir visiems tiems, kuriems ne vis vien, kuo maitinti kūdikius ir vaikus, kad šie augtų sveiki ir laimingi.

 

Ingredientai

  • alyvuogių aliejaus2 a. š.
  • nedidelio svogūno (40 g), susmulkinto0.5 vnt.
  • vidutinio dydžio morkos (40 g), smulkiai supjaustytos0.5 vnt.
  • saliero stiebo (75 g), stambiai supjaustyto0.5 vnt.
  • česnako (susmulkinto)1 skiltelė
  • šviežių čiobrelių lapelių1 a. š.
  • konservuotų gabalais pjaustytų pomidorų800 g
  • vandens (180 ml)0.75 puodelio
  • baltųjų šalavijų sėklų2 v. š.
  • stambiai tarkuoto parmezano sūrio (nebūtina)

 

Gaminimo eiga

  1. Nustatę vidutinio stiprumo kaitrą nedideliame puode įkaitinkite aliejų. Sudėkite svogūnus, morkas, salierus, česnakus, čiobrelius ir retkarčiais pamaišydami kepkite 10 minučių arba kol suminkštės.
  2. Į tą patį puodą sudėkite pomidorus ir supilkite vandenį. Užvirinkite. Sumažinkite kaitrą ir virkite 5 minutes. Patraukite nuo karštos kaitvietės, kad šiek tiek atvėstų. Viską stambiai sutrinkite virtuviniu kombainu.
  3. Įmaišykite šalavijų sėklas ir laikykite šaldytuve bent 2 valandas arba per naktį, kol sutirštės. Prieš patiekdami pudingą pašildykite. Jei mėgstate, pabarstykite šiek tiek parmezano.

Patarimai

  • Uždengtą pudingą galite laikyti šaldytuve iki 2 dienų.
  • Pudingą galima užšaldyti porcijomis po valgomąjį šaukštą uždengtuose ledo kubelių indeliuose ir laikyti iki 1 mėnesio. Pudingas stovėdamas sutirštės, todėl reikės jį praskiesti trupučiu atvėsinto virinto vandens.

Apie knygą

  • Pradėdami nuo tyrelių ir pereidami prie labiau tekstūruoto maisto knygos autoriai pateikia skanių ir kruopščiai atrinktų patiekalų receptus – ne tik įprastų košių, mėsos patiekalų, bet ir pyragėlių, uogų, vaisių kokteilių, glotnučių, vaisių tortų ar kitokių skanių bei sveikų desertų.
  • Visa prie šios knygos dirbusi virtuvės šefų komanda kiekvieną receptą išbandė po tris kartus, kad įsitikintų, jog tikrai kiekvieną čia spausdinamą patiekalą pavyks patiems pasigaminti namie.
  • Rengdami šią knygą autoriai nepamiršo ir dar vieno dalyko. Jų įsitikinimu, svarbiausia, kad maistas ir valgymas teiktų džiaugsmo tiek jį gaminantiems tėveliams ar seneliams, tiek vaikui! Nors mokslas lemia daug, esmė – formuoti sveiką vaiko ir maisto santykį. Tokį, kuris išliktų visą gyvenimą. Sveikų mitybos įpročių ugdymas ir mėgavimasis skaniu, visaverčiu, natūraliu maistu dabar – tai sveikesnis kūnas ateityje.